SafeQ

SafeQ este o solutie integrata care ofera managementul asupra procesului de printare cu posibilitatea realizarii problemelor de securitate, evidentei si accesului la echipamente.

SafeQ analizeaza în mod centralizat toate operațiunile de printare, copiere și scanare. În același timp, aplicația oferă administratorului informații suplimentare, cum ar fi numele documentului, previzualizarea primei pagini, data, numărul de pagini, gradul de acoperire cu toner. Administratorul poate stabili, de asemenea, drepturi de acces individuale pentru fiecare utilizator, grup de utilizatori și proiect. SafeQ este ideal pentru raportare, oferind o mare varietate de analize detaliate și statistici grafice, posibilități de vizualizare rapidă a datelor, precum și rapoarte de management complexe. Aceste rapoarte permit determinarea modalitatii effective de utilizare a echipamentelor, pentru fiecare utilizator in parte sau grupuri de utilizatori.

Deaorece datele electronice reprezinta un patrimoniu important pentru companie, securitatea este un factor vital pentru companiile moderne. Printarea securizata permite reducerea dispersiei informatiilor confidentiale si reducerea efectiva a costurilor de printare prin eliminarea printurilor ce nu sunt necesare. Securitatea documentelor oferita protejeaza informatiile sensibile imediat dupa ce acestea sunt create, include metode comprehensive de acces la documente, precum si la informatiile continute de acestea.

Printarea follow-me a oferit oportunitatea pentru utilizator de a utiliza orice echipament disponibil, indiferent de plasarea lui, nu este nevoie de selectarea unui anumit echipament. Este suficienta doar autentificarea utilizatorului la echipamentul ales de el. Managementul cozilor de printare poate fi efectuat direct de pe panoul echipamentului, selectand comanda care trebuie indeplinita in primul rand.

Posibilitati

Se exclude utilizarea echipamentelor de catre personae neautorizate

Administrarea drepturilor de acces individuale pentru fiecare utilizator, grup de utilizatori și proiect stabilite de catre administrator

Administrarea scanarii

Analiza centralizata a  tuturor operațiunilor de printare, copiere și scanare

Monitorizarea tuturor echipamentelor utilizate

Oportunitatea pentru utilizator de a utiliza orice echipament disponibil, indiferent de plasarea lui

Facilitati

Este inadmisibil accesul la informatia corporativa confidentiala a persoanelor neautorizate, monitorizarea utilizarii echipamentelor si monitorizarea fluxului de lucrari

Raportarea detaliata permite determinarea  surselor de cheltuieli nejustificate si  determinarea modalitatii effective de utilizare a echipamentelor

Utilizarea intregului lot de echipamente la capacitate maxima  datorita distibuirei fluxului de lucrari la echipamentele corespunzatoare

konica_minolta_bizhub_c224e_1-e1383579750560

Sunați-ne sau completați formularul și vă vom oferi detalii!

  • V. Alecsandri 97, Chişinău
  • Luni – Vineri: 09:00 – 18:00
  • sales@stronghold.md
  • +373 22 21-11-80
  • +373 22 22-43-20 (Fax)