Contract de service total

Chiar și fără a conştientiza acest lucru, cheltuim bani la foarte  multe niveluri: dispozitive inutile, resurse consumate, echipament  ineficient.
Personalul IT de înaltă calificare consumă timpul prețios, îndeplinind sarcini elementare de mentenanţă a echipamentelor de printare.
În plus, nenumărate ore sunt cheltuite de angajați bine plătiţi pentru interacțiunea cu diferiți furnizori: unii livrează echipamente, alţii alimenteaza cartușele, ai treilea repară, iar ai patrulea aduc piesele de schimb.
Și toate astea trebuie să fie comandate, recepţionate, înregistrate, puse la balanță, iar unele –  trecute imediat la pierderi.

Click-contractul KONICA MINOLTA vă va permite să depăşiţi uşor aceste  dificultăți și să vă concentraţi pe afacerea de bază.
Indiferent de  mărimea afacerii dvs., contractul de service total 100% KONICA MINOLTA vă va ajuta.

Ce înseamnă contract de service total?

Contractul de service total mai este numit click-contract sau contract de service total „cost pe pagină” (S+M – Service and  Maintenance).
Acest tip de service devine din ce în ce mai popular.
Avantajul lui constă în faptul că Beneficiarul plăteşte numai pentru imprimările și copiile făcute efectiv.

Cel mai avansat service presupune că Beneficiarul nu cumpără, în general, echipamente.
Compania „Stronghold” pune la dispoziția  beneficiarului propriile echipamente.

Avantaje pentru beneficiar:

Unul dintre cele mai importante avantaje ale contractelor de service total este garanția reală a continuității unui sau altui proces, care se realizează cu ajutorul echipamentelor, inclusiv a funcţionalităţii echipamentelor pe întreaga durată a contractului.

Conducerea este mulţumită de faptul că nu trebuie să plătească pentru achiziționarea echipamentelor costisitoare și scoaterea din circulație a unei cantităţi semnificative de bani.

Personalul care lucrează la aparat, e fericit că nu mai trebuie să ceară de la administraţie bani pentru a cumpăra un alt cartuș sau unitate de imagine.

Contabilitatea este mulțumită că nu mai face multe lucruri de rutină:
* nu trece echipamentele la active fixe
* nu calculează amortizarea
* nu trece dintr-un borderou în altul acest activ fix pe parcursul mai multor ani şi nu-l trece la pierderi
* nu achiziționează piese de schimb și consumabile
* nu le pune în registru
* nu calculează TVA
* nu scrie procuri pentru a primi cartușe și piese de schimb etc.
Contabilii fac economie de efort!
O dată pe lună va veni un inginer, va lua datele contorului și beneficiarului i se va transmite factura de plată.
De toate celelalte va avea grijă departamentul de service.

Schema de funcţionare a "Contractului de service total"

Fiecare beneficiar are propria infrastructură, propriile echipamente, propriul domeniul de activitate și propriile nevoi.
De aceea, înainte de introducerea printării la cost pe pagină pentru fiecare beneficiar se face o analiză individuală, în cadrul căreia experții companiei STRONGHOLD estimează structura costurilor de printare și elaborează soluţii pentru optimizarea infrastructurii:

Sunați-ne, și vă vom oferi detalii!