Outsourcing-ul de printare este realizat pentru a spori eficiența funcţionării infrastructurii de printare și pentru a reduce costurile – directe și indirecte.
Ce determină reducerea costurilor?
În primul rând, optimizarea și reducerea directă a numărului de dispozitive de printare.
În al doilea rând, unificarea dispozitivelor de printare.
După cum arată practica, majoritatea companiilor achiziționează dispozitive de printare de la mai mulți producători, la intervale diferite de timp.
Dar un număr mare de echipamente multifuncționale necesită depozitarea a unei cantităţi şi mai mari de consumabile, de piese de schimb pentru întreţinerea acestor dispozitive într-o stare adecvată.
În cadrul outsourcing-ului, întreaga gamă existentă este înlocuită treptat sau imediat cu echipamente de la un singur producător.
Ca urmare, apare o economie semnificativă la consumabile și piese de schimb.
În al treilea rând, monitorizarea preventivă și parametrii unificați de întreținere tehnică.
Inginerii au întotdeauna acces la informațiile despre starea mașinilor.
Acest lucru le permite să planifice lucrările tehnice înainte de perioada de staționare.
Astfel, apare o reducere a numărului de ore necesare pentru întreţinerea de garanție tehnică.
În companiile mari, cu un număr mare de echipamente de printare, reducerea numărului de ore implică reducerea numărului de ingineri necesari pentru menţinerea funcționalităţii echipamentelor de printare.
În cazul outsourcing-ului, companiile care prestează aceste servicii pot distribui timpul inginerilor, al centrului de monitorizare și costurile pieselor de schimb, obținând astfel o eficiență maximă a costurilor de asistenţă tehnică.
Cum începe proiectul de outsourcing?
1) Auditul echipamentelor de printare și identificarea nevoilor utilizatorilor.
Efectuând auditul, compania furnizoare va prezenta beneficiarului un raport, care va conține nu numai o evaluare cuprinzătoare a eficacității structurii de printare, ci și recomandări specifice pentru îmbunătățirea situației.
2) Un proiect-pilot pentru un număr relativ mic de echipamente, posibil, într-un oficiu sau doar în câteva departamente.
Este o modalitate bună de a evalua eficiența proiectului înainte de implementarea lui integrală.
3) O flotă unificată de echipamente.
E clar că pentru utilizatori e mai comod să lucreze cu dispozitive, care au o interfață unică și un punct de intrare unic pentru toate variantele de printare.
Dar nu e cazul să renunțaţi imediat la toate sistemele multifuncţionale, care se află în companie, puteți transmite la întreținere o parte din cele rămase, care nu şi-au epuizat resursa, înlocuindu-le pe măsura ieşirii lor din funcţiune.
Și, în cele din urmă, să realizaţi unificarea flotei de echipamente de printare.
Sunați-ne, și vă vom oferi detalii!