SafeQ este o soluție integrată, care oferă managementul asupra procesului de printare cu posibilitatea realizării problemelor de securitate, evidenţei şi accesului la echipamente.

SafeQ analizează în mod centralizat toate operațiunile de printare, copiere și scanare.
În același timp, aplicația oferă administratorului date suplimentare, cum ar fi: numele documentului, previzualizarea primei pagini, data, numărul de pagini, gradul de acoperire cu toner.
Administratorul poate stabili, de asemenea, drepturi de acces individuale pentru fiecare utilizator, grup de utilizatori, șau proiect.
SafeQ este ideal pentru raportare, oferind o mare varietate de analize detaliate și statistici grafice, posibilități de vizualizare rapidă a datelor, precum și rapoarte de management complexe.
Aceste rapoarte permit determinarea modalitații effective de utilizare a echipamentelor,  pentru fiecare utilizator in parte, sau grupuri de utilizatori.

Deaorece datele electronice reprezintă un patrimoniu important pentru companie, securitatea este un factor vital pentru companiile moderne.
Printarea securizată permite reducerea dispersiei datelor confidențiale, și reducerea efectivă a costurilor de printare prin eliminarea printurilor, ce nu sunt necesare.
Securitatea documentelor oferită - protejează datele sensibile imediat, după ce acestea sunt  create, și include metode comprehensive de acces la documente, precum și la informația continută de acestea.

Printarea follow-me a oferit oportunitatea pentru utilizator de a utiliza orice echipament disponibil, indiferent de plasarea lui.
Nu mai este nevoie de a selecta un anumit echipament.
Este suficientă doar autentificarea utilizatorului la echipamentul ales de el.
Managementul cozilor de printare poate fi efectuat direct de pe panoul echipamentului, selectând comanda, care trebuie efectuată in mod prioritar.

Posibilități

 

 

Facilitati

 

Sunați-ne, și vă vom oferi detalii!